چهارشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۹

سریال قهوه تلخ و دروغی به نام جوایز

مدتی است تب سریال قهوه تلخ بد جوری بعضی ها را گرفته است . یکی از این تب زده ها فرزند اینجانب است که هرهفته منتظر رسیدن قسمت جدید این مجموعه هست تا سراسیمه به بقال کوچه برود و آن را بخرد . باید بگم من حتی یک قسمت از این مجموعه را ندیدم و احیانا در آینده هم نخواهم دید ، چون اولا اینجور برنامه ها با سلیقه ام جور در نمی آد ثانیا وقت دیدن ندارم . اما فرزندم بنا به اقتضای سن اش و محیط مدرسه و دوستان اش این سریال را  می بیند .

در ظاهر امر هم جوایزی از طریق  قرعه کشی ،آنطور که در تبلیغات روی جلد و بروشورهای همراه آن و سایت این مجموعه ، به خریداران می دهند . فرزندم بعد از خریدمجموعه  همراه اینجانب را بر می دارد و شماره را به مرکز پیامگیر این مجموعه ارسال می کند .

شماره 14 این مجموعه را نیز طبق روال قسمت های قبلی خرید و شماره را بعد از باز کردن بسته و طبق توصیه گردانندگان با آرامی با ناخن پاک وسپس ارسال کرد . لحظاتی بعد پیامی مبنی بر اینکه پین وارد شده توسط شماره دیگری جهت شرکت در قرعه کشی ثبت شده  دریافت کردیم . مشکل کجاست .؟مشکل در چیست .؟ اگر کسی بگوید که بسته خریداری شده توسط شما باز بوده و مغازه دار بسته را باز و سریال را برداشته و بعد آن را به شما فروخته نمی شود آن را پذیرفت ، زیرا بسته کاملا سالم و سربسته بود و روی سریال آن هم  پوشیده و بدون هیچ خدشه ای بود ، پس اشکال از طرف فروشنده محل ما نیست .؟ می ماند یک فرض که آنهم بر می گردد به خود گردانندگان این مجموعه که برای خارج کردن افراد از مسابقه و شرکت ندادن افراد خریدار در قرعه کشی بهترین راه همین کلک است . حالا چرا باید کلک بزنند . قبول دادن این همه جایزه و با این مبلغ آنهم در ایران وبرای محموعه از این دست برای خیلی ها سخت است . طبق نوشته های بروشور فرد برای شرکت در مرحله اول منازل مسکونی باید10  شماره پی در پی این مجموعه یعنی از 10 تا 11 خریداری کند و در مرحله بعدی 20 شماره یعنی از 10 الی 30 را.  کسی که یکی از این شماره ها را نداشته باشد دیگر نمی تواند در قرعه کشی شرکت کند و عملا حذف شده است . گردانندگان این مجموعه هم تعهدی در قبال مشری ندارند و مشتری هم دیگر پیگیر نخواهد بود . نفع را چه کسی می برد آقای مدیری و مجموعه دست اندرکار برای اینکه هم سریال اش رافروخته و پول به جیب زده و هم کسی را در قرعه کشی شرکت نمی دهد با ز هم چیزی از پولشان را به کسی تحت عنوان قرعه کشی نمی دهند . احیانا در قرعه کشی دوستانی پیدا می شوند و به عنوان برنده اعلام می شوند . هم قرعه کشی انجام شده هم پول به جیب آقایان واریز شده است .

آقای مدیری با مردم صادق باشید

هیچ نظری موجود نیست: